Epileren! Dan haal je geen verkeerde haartjes weg.. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ze epileren als ik jou was. Dat kan je veel preciezer doen en heeft een mooier resultaat.
13 jaar geleden
Epileren. Je weet zeker dat je niet de verkeerde haartjes weg haalt. En je kunt het haartje voor haartje doen. Dus je weet ook WAT je doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Epileren, dan haal je alleen de haartjes weg die je wil, en geen uitslag van de hars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeker epileren, maar voor tussen je wenkbrauwen is misschien harsen beter, want daar zitten vaak allemaal kleine donshaartjes enzo.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Harsen werkt beter en langer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordeel van harsen is dat als je veel donshaartjes hebt staan je het met een pincet nooit zo goed en mooi weg kunt krijgen. Een nadeel kan zijn dat je het beter kan laten doen, dit is veiliger omdat je anders met 1 oog dicht met hars aan de slag moet. Een voordeel van epileren is dat je heel precies kan werken. In principe blijven de haartjes net zo lang weg want je verwijderd ze met wortel en al. De haren met een zwart bolletje aan het uiteinde blijven het langst weg, dit is de haarwortel. Het haarzakje blijft wel zitten zodat er weer een nieuwe haar terug komt maar dit duurt langer dan dat de wortel blijft zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Harsen. Een handige manier is met een koude harsstrip geschikt voor je gezicht die je vooraf in de juiste vorm knipt. Alle donshaartjes weg en direct een mooie vorm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste harsen tussen je wenkbrouwen (dus boven je neus) daar kan je namelijk niet veel schade aanrichten, en epileren aan de onderkant van je wenkbrauwen maar alsjeblieft niet te veel!! dunne wenkbrauwen staat zo onnatuurlijk! Je kan het het beste de 1e keer door de schoonheidsspecialiste laten doen en het dan zelf bijhouden !

SUCCES !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn schoonheidsspecialiste harst mijn wenkbrauwen tegenwoordig. Ik ben daar meer tevreden over dan over het epileren dat ze vroeger deed omdat ook de donshaartjes allemaal weg zijn. Uit je vraag is niet duidelijk op te maken of je het zelf wilt doen of wilt laten doen, maar als je het door een deskundige wilt laten doen, zou ik je adviseren: harsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga altijd naar een "turkse"kapper. Deze epileert je wenkbrauwen met draad. Perfect je wenkbrauwen blijven veel langer mooi en je gaat niet de deur uit met rooie vlekken bij je ogen. Kosten 5 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiezo epileren, harsen doet VER-SCHRIK-KEL-LIJK pijn en epileren gaat makkelijk en snel. Je kan ook niet het verkeerde haartje eruit halen zegmaar. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wegscheren en laten tatooëren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
epileren, is het mooiste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met harsen zou het zo kunnen zijn dat je meer eraf haalt dan je eigenlijk wilt dus ik zou het echt gaan epileren dan. En als je tips nodig hebt dan kan je naar de schoonheidssalon gaan.