Ken jij nog een paar merken die volledig op kruiden gebaseerd is?

Zoals Himalaya Herbals.

Toegevoegd na 9 minuten:
Huidverzorging

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je naar een natuurwinkel gaat en je zoekt de producten uit met de keurmerken voor biologische cosmetica heb je wel enkele degelijke merken met werkzame kruiden.
Goede voorbeelden zijn weleda, dr hauschka, green naturals, aman prana.
Niet elke winkel heeft dezelfde merken, maar ze zullen je daar zeker bij willen helpen.
A ja , essenza (de tuinen in nl) verkoopt ook producten die niet zo natuurlijk zijn, dus let hiermee op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Salus, bijvoorbeeld de Vita Floradix. Of bedoel je dat niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde iets om op je gezicht te smeren
niet zozeer op kruidenbasis, maar wel heel natuurlijk zijn de producten van weleda.

ze hebben heerlijke gezichtscremes op basis van roos, iris of amandel, al naar gelang je huidtype.
alleen van de geur van deze producten word je al vrolijk :)

Toegevoegd na 1 minuut:
www.weleda.nl
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt helemaal!+ (en betaalbaar trouwens)