Wat moet je doen als je schoenen iets te klein zijn?

Tips náást 'lopen wel uit' graag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nieuwe kopen? logisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je ze de volgende keer in de goeie maat koopt XD

Antwoorden (9)

Je veters losser doen dan normaal, dat ze niet overal te strak zitten.
Of nieuwe schoenen kopen, maar dat lijkt me geen optie :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het leren schoenen zijn, dan een nacht opvullen met kranten gedrenkt in water.
de volgende dag kan je ze dan uitlopen.
als het kunststof schoenen zijn, is er niet veel aan te doen vrees ik.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en van mij ook eentje ... +
Bij een schoenenmaker kan je ze voor een paar euro laten oprekken! Daar heeft 'ie een speciale machine voor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan alleen met leer...
Als je schoenen in de breedte te smal zijn (huh, volg je m nog?) dan zou je ze bij een schoenmaker "op de leest" kunnen laten zetten.
Een andere manier is om er flinke prop van nat krantenpapier in te stoppen om ze een nachtje (of langer) te laten oprekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om de breedte gaat, zou je ze kunnen laten oprekken. Als het om de maat gaat, is daar weinig aan te doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je doet er natte kranten in en zet ze een paar dagen in de vrieskist.De kranten zetten zo uit en die rekken je schoenen iets op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet aan doen of een maat groter kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had gehoord dat ze een spray hebben voor kleine schoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze (als ze tenminste van leer zijn) beter vullen met warm (heet) water, water er weer uit gooien en aan doen en een middagje thuis op lopen.
Kranten kan ook wel, wat de anderen dus ook al zeggen, maar als je ze gewoon aan doet gaan ze helemaal naar jouw voeten vormen en zitten ze perfect!
Wel even doorbijten want het sopt nogal :)