Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het beter om je benen met scheerschuim te scheren, dan alleen met water?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

scheerschuim zorgt voor een wat betere geleiding van het scheermesje. je hoeft minder vaak over één plek te gaan, dan als je het alleen met water doet. hierdoor heb je minder snel last van huidirritatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar het hoeft niet per se scheerschuim te zijn. Ik heb lang gewoon handzeep gebruikt (oke, ik heb weinig haargroei op mijn benen).
En onlangs heb ik "Shave & Shower" van Nivea ontdekt. Een fijne combinatie van scheer- en doucheschuim.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik voor het scheren van mijn gezicht karnemelkse handzeep van de action. zit in flessen van een liter ofzo en kost bijna niets. Iedere stof die het glijden van het mesje gemakkelijker maakt is goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het toevoegen van scheerschuim of olie maak ook het te scheren haar wat zachter, dus is het wel een goed idee,om dit ook te gebruiken. Je huid raakt ook minder geirriteerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding