Ik wil emo worden hoe ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
8K
Kimath
13 jaar geleden
In combinatie met je vorige vraag lijkt deze heel raar.
MissBiggie
13 jaar geleden
Wat is emo?
Snuffel
13 jaar geleden
Waarom? Word/blijf/ben gewoon jezelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Emo-tioneel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@WendyH, @johnwest, @missbiggie: Emo is een muziektype dat dateert uit de jaren tachtig van de 20e eeuw. Emo combineert hardcore, post-hardcore en popmuziek met melodische en experimentele rock. Vanaf eind jaren negentig evolueerde de term "emo", tegenwoordig verwijst emo ook naar een modestijl en een lifestyle voor (vooral) jongeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en eigen reactie, Waarom wil je Emo worden, je bent al anders dan andere als je jezelf bent, daarvoor hoef je je niet aan te sluiten bij een groepering. Volgens regels leven is trouwens niet jezelf zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik tot nu toe heb gezien van emo's: -Heb medelijden met jezelf
-verafschuw jezelf, zeg jezelf hoe lelijk je bent.
-als je het niet meer trekt, ga dan in je polsen snijden.
-maak kinderachtige opmerkingen en wacht tot mensen gaan lachen, vaak denken ze dat ze dan worden toe gelachen maar het is juist uitlachen. ik hoop dat je er wat mee kan, ook al vind ik het geen aanrader maar ieders zijn ding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank Nick.... was een buitengewoon humoristisch grapje van me.....
MissBiggie
13 jaar geleden
Bedankt Nick, ik had er nog nooit van gehoord, maar van wat ik gehoord heb nu .... ik blijf lekker wie ik ben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@wendyH ja die had ik door ;)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
emo betekent dit:
Emo's worden doorgaans beschreven als verlegen, gevoelig, emotioneel en teruggetrokken. Buitenstaanders verwarren Emo's nogal eens met Gothics en zien Emo's vaak als mensen die zielig en eenzaam zijn en moeilijk contact kunnen leggen met anderen.
(DIT BETEKENT EMO)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Emo's worden doorgaans beschreven als verlegen, gevoelig, emotioneel en teruggetrokken. Buitenstaanders verwarren Emo's nogal eens met Gothics en zien Emo's vaak als mensen die zielig en eenzaam zijn en moeilijk contact kunnen leggen met anderen.

Antwoorden (3)

Emo worden gebeurt geleidelijk, je gaat niet van de ene op de andere dag als emo door het leven.
Je begint bv door kleding ervan te kopen, of naar de muziek te luisteren, en later neem je ook zo'n kapsel en doe je van die zwarte make up op.
Als je van de ene op de andere dag verandert wordt je meer gezien als een soort na-aper, of neppe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe je er uit moet ziet ofzo? Geroon zwart haar voor de ogen. Strakke Donkere kleding en veel piercings.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe moet je je emo kleden?
Het varieert voor een groot stuk van de plaats waar je woont en voor welke stijl je kiest. Er is de indie emo look, de nerdy look en de dressy emo look. Hieronder volgt een overzichtje van alle drie deze types van emo.

De indie emo look
Is meest gebruikelijk voor jongens en meisjes van 16 tot 20 jaar.
zie link.

De nerdy emo look
Deze emo stijl is meest gebruikelijk voor meisjes onder de 17 en jongens boven de 21
zie link

de dressy emo look
Best voor jongens en meisjes boven de 20
zie link

Hoe moet je je nu voordoen als emo?
Vooraleer je je leert te gedragen als een emo in het echte leven moet je eerst iets doen aan je internetleven. Uw nickname wordt zeker niet meer iets zoals punkprinces182. Verwijder dat, zet er iets depri of droevigers in. Zoals xsadxstarx. Heb je hulp nodig om een nieuwe nickname te verzinnen? Gebruik dan de emo naam calculator op http://iam.bmezine.com/emo.exe
In het echte leven ga je dan veranderen door naar optredens te gaan. Dat is heel erg belangrijk. Of u nu van die groep houdt of niet, dat speelt niet zo’n rol, maar als u er toch van houdt kunt u genieten en scènepunten krijgen. U kunt dan over groepen spreken die u wel liggen.

Tips voor emo’s:
Nu je een emo bent heb ik toch nog enkele tips voor jou:
• Spreek constant over niet-emo vrienden over het emo-zijn. Iedere keer dat ze vragen wat het juist is zeg je hen iets anders. Maak er een heus mysterie rond.
• Probeer uw emo muziek wel te delen met anderen als je dat kan, maar wordt vooral erg kwaad wanneer ze er niet van houden. Maar wordt ook woest als ze het wel leuk vinden en op hun beurt gaan delen met anderen.
• Hou je van vlees? Wel dan: stop het! Wordt dringend een vegetariër want dat is een van de meest belangrijke punten om een emo te worden.
• Als je M&M’s eet, eet dan enkel de rode op. De rest gooi je weg
• Herinner je dat je niet dik mag zijn
• Koop een digitale camera en maak vele foto’s van jezelf. Daai uw hoofd aangezien je enkel foto’s neemt van bepaalde delen van je hoofd. Bijvoorbeeld enkel je oog of een oor. Neem ook foto’s van willekeurige zwarte voorwerpen. Ook wit kan af en toe artistiek lijken.
• Probeer te achterhalen hoe emo je bent.

Toegevoegd na 55 seconden:
http://www.zoetie.be/wat_is_emo_1192214214.htm

hier staat nog veel meer info voor je. Maar dan werd mijn antwoord te lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
sjonge jonge, wat een knowhow ! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede uitleg, ze zijn niet echt milieubewust, m&m's weggooien pff achterlijke! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik moet eerlijk zeggen dat ik deze subcultuur ècht niet begrijp....
xxgoldenglitter
een jaar geleden
Dit heeft me zo erg geholpen dankje