Hoe kan ik mijn haren blonder maken, zonder ze te verven? Ik heb nu blonde plukken van de zon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (8)

Laa er waterstofperioxiede in doen bij de kapper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof dat er een of andere spray hebt voor je haren. Als je dan in de zon loopt word het veel sneller blond. Even navragen bij de kruitvat ofzo :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waterstofperoxide bij de drogist halen. In je haar masseren, uitspoelen.

Voordat je dit doet, als je het er te lang in je haar hebt wordt het heel erg bleek. Niet te vergeten, dit beschadigd je haar.

Je kunt beter naar de kapper gaan voor een behandeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Citroensap schijnt goed te werken, en dan wel
Met behulp van de zon... Of een zonnebank volstaat weet ik niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat het een kapper doen en ga er absoluut niet zelf aan beginnen. Dat zou zonde zijn van je haar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zilver shampoo, houdt het "gele"uit je haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga niet zelf experimenteren, ten eerste kost het je veel tijd en als het mislukt ook je goeie humeur, dan kan je alsnog naar de kapper, laat het professioneel doen, want je krijgt gegarandeerd spijt als haren op je hoofd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Citroensap maar dan wel in de zomer.
De zon doet zijn bleking.