Hoe kan je het beste een zware pruik vastzetten?

Ik heb een vrij zware pruik met twee staarten, deze wil ik vastzetten, want alleen een haarband eromheen is net niet genoeg. Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik ben trouwens niet kaal, dus tape zal geen optie zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.3K
rose
13 jaar geleden
Ik vermoed dat een nietpistool teveel van het goede is... ;-)

Het beste antwoord

Nou gewone haarspelden helppen niet ,je hebt van die lange ouderwetse harspelden die iets open staan.Mijn oma gebruikte die vroeger ook voor de haar,en kun je nu nog kopen.Die steek je er van boven in en je ziet er niks van.Die verkopen ze bij drogisten,soms ook in warenhuizen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Let even niet op de spelfouten ,het ging iets te snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zwarte haarspelden kunnen helpen.

Toegevoegd na 12 minuten:
En anders twee componenten lijm, maar dat is drastisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak aan de binnenkant van de pruik enkele klipjes (van die ijzeren klipjes die je vastklikken als je ze terug (bol) buigt.
Gewoon een zwart draadje met een paar steekjes vastzetten aan de binnenzijde van je pruik. Eentje onder de kruin en aan beide zijde boven de oren. Deze vastklikken aan je eigen haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel veel clipjes en speldjes is mijn eerste idee.
maar ik denk dat je het beter in een pruikenwinkel even kan navragen