Wie weet goeie sites waar ik een nieuw zilver kleurig dames horloge kan kopen met roze of bling bling onder 100 euro?

Zoals Mexx / Esprit / J Lo

13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

ik heb heel goede ervaring met wereldhorloges.nl Ook hun service was perfect. Makkelijke site ook om naar leuk modelletje te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik heb er een besteld! Dank je wel voor de goede tip. Er staan inderdaad veel modellen op die je niet op andere sites ziet.

Andere antwoorden (3)

Dat kan heel goed op Lucardi.nl en Goudsite.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
ik kan op die tweede link niets vinden, jij wel?
Als je rentepunten van de ING hebt (of iemand kent die ze heeft en ze wil afstaan) De rentepunten winkel, een D & G voor € 89,95 inclusief verzendkosten ( en 8.000 rentepunten) J Lo € 60,00 etc

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor al de J Lo iszilverkleurig met roze en bling bling

Toegevoegd na 4 minuten:
O ja verzorging en uiterlijk en dan horloges, blz 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je goed en goedkoop kan kopen is op ebay.