Hoeveel dagen zitten er tussen drie 11 september 2001 en 20 april 2010?

Toegevoegd na 48 seconden:
dat woordje drie hoort er niet te staan...:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde

Het beste antwoord

Met Excel is dat in een wip uitgerekend. Het antwoord is 3143.

Althans, om van 11 september 2001 naar 20 april 2010 te komen, moet je 3143 dagen verder gaan. *Tussen* beide datums zitten dus 3142 dagen.

Maareh... hoezo, als ik vragen mag?
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

3.143 dagen.

Als je Excel hebt, kun je de beide data intikken in een andere cel, en de ene datum van de andere datum aftrekken. Excel werkt namelijk met "dagwaarden", waarbij de datum wordt omgerekend naar het aantal dagen ná 01-01-1900.