Waar is de witte bol aan het plafond boven het zwembad voor bedoeld?

Picture for question
een jaar geleden
in: Techniek
2.7K
ronron1212
een jaar geleden
Dat is een camera
Amadea
een jaar geleden
Niet om zwemmers te bespieden, maar onderdeel van een antiverdrinkingssysteem.
Ritsuka
een jaar geleden
Lijkt een soort camera
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Ik ga voor een soort van chlooralarm, net zoiets als een brandalarm maar dan voor een te hoge concentratie chloor in de lucht.
LeonardN
een jaar geleden
Ik zie er niet echt een camera in.
Als het een camera was, dan zou het lens deel of niet door de vrager op de foto zijn gezet
OF
de lens is het zwarte rondje wat naar boven gericht is (het plafond dus).
===
Wat doet jullie vermoeden dat het een camera is? Hier kan je zien dat de lens altijd naar beneden is gericht bij een plafond camera.
https://www.google.com/search?client=opera&q=dome+camera&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Antwoorden (1)

Het is een luidspreker, een 'Soundsphere'. Deze is ontworpen voor oproepen en achtergrondmuziek.
SimonV
een jaar geleden