Kan natuurlijk niks toevoegen aan hierboven maar hier is het in een leuk filmpje gezet:
http://archief.flabber.nl/archief/025182.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom de min als ik mag vragen?
sterredag
13 jaar geleden
ik vermoed omdat jij geen antwoord geeft, maar een reactie. En omdat het filmpje ook niet de juiste volgorde aangeeft. Maar goed ik heb hem niet gegeven dus zeker weten doe ik dat niet.
Jupiter
Saturnus
Uranus
Neptunus
Aarde
Venus
Mars
Mercurius
ooit eens pluto nu niet meer
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooit eens ? :P pluto staat er nog steeds, hij is alleen gelacificeert als een dwerg planetoide.
sterredag
13 jaar geleden
en dus geen planeet meer, dus vandaar ooit eens, want ooit eens was hij wel een planeet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja pluto is te klein om een planeet te zijn