Een visioen is een droom die uitgekomen is.
Alleen controleerbaar door de dromer zelf
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt niet
AWM
14 jaar geleden
Oh?
Meestal zijn dromen bedrog.
Op een gegeven moment wordt je wakker en blijkt het toch niet waar gebeurd te zijn.
Zelden wel. denk maar aan een dierbaar iemand.

Maar een visioen kan uitkomen.
Zelf ken ik persoonlijk alleen visioenen die in de bijbel staan.
Op paranormaal gebied weet ik het niet.

Ik heb iemand tijdens een conferentie eens iemand uit Amerika gesproken die zei dat ze een visioen over me had.
Ik zou een groot strijder in mijn geloof zijn en zou mijn hele leven eraan toewijden.

Dat heb ik al van meerdere mensen gehoord.
Ik wil het zelf ook heel graag en heb het altijd gewild.

Lijkt me sterk dat ze allemaal hetzelfde dromen,,
Snapje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Een visioen zie je, een droom beleef je'.

Visioenen hebben mensen meestal overdag, al kan dit ook in slapende toestand gebeuren. Het verschil tussen een droom en visioen is dat een droom vaak iets meer weergeeft over dingen die je overdag beleefd.

Er zijn ook mensen die visioenen krijgen als ze mediteren. Je kunt een visioen ook wel vertalen naar 'aanwijzing'. Het komt vaak onverwacht, je bevindt je even in een andere werkelijkheid die kort of wat langer kan duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een visioen is een inspirerende gewaarwording voorspellend voor de nabije toekomst
een droom is verwerking van het dagelijks bestaan en een verpakte methode om je te laten zien waar je op dit moment erg mee bezig bent.
als ik in een droom met zware kratten loop te sjouwen en bijna niet vooruit kom dan geeft dat aan dat ik te veel hooi op mijn vork heb genomen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mathilde, een visioen kan het verleden, heden en toekomst zijn.
terwijl een droom ook een voorspellende droom kan wezen.
Tijdens mijn hulp aan anderen (spiritueel) heb ik vrijwel
elke week wel een visioen.
Het is een ongelooflijke ervaring.
Tijdens eens sessie komen er ineens beelden van een
gebeurtenis die te maken heeft met de persoon van de
sessie.
Een visioen kan in de toekomst zijn maar ook in het
verleden.
Bij mij is het meestal in het verleden en de beelden zijn
een soort bewegende beelden in een bepaalde situatie.
Laatst zag ik in een visioen een groot en erg druk
zwembad het rook er erg naar chloor, ik zag een meisje van een jaar of 14 die aan de kant stond in het water.
Ik zag ze gepest worden door een grote lange jongen.
Ze werd telkens onderwater geduwd en kreeg water
binnen, raakte in paniek en verliet overstuur het
zwembad.

Het meisje van 14 zat nu voor me en was nu 82 jaar oud .
Ze had plotseling grote paniekaanvallen als ze ging zwemmen. ik vertelde haar van het visioen en alles klopte!
Het was een druk zwembad geweest in Rotterdam en ze was toen 14 jaar en zelfs de naam van de jongen wist ze nog en oh ja het rook er altijd sterk naar chloor!