Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat als iemand 'gehaast' is, je zelf ook 'gehaast' in je hoofd wordt?

En wat kan je ertegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
685

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat je bewust/onbewust geprikkeld wordt door je omgeving, wat er aan te doen, je zelf aan leren (proberen althans) om er zo min mogelijk aandacht te schenken.

Als jij zelf wat relaxter bent, kun je hem/haar misschien een beetje leren te onthaasten, en tijd te nemen van dingen.

Het kan ook andersom dat hij/zij juist jou gewoontes overneemt, en misschien kom je dan tot een balans.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat geldt voor de een meer, voor de ander minder denk ik. afhankelijk van hoe je die negatieve energie binnen laat denk ik.
wat je er tegen kunt doen, is je bewust ervan zijn als het weer gebeurt. dan gaat er een soort alarmbel rinkelen en kun je dus de keuze maken jezelf daar voor af te schermen volgens mij zit het tussen de oren.

mensen beinvloeden elkaars gedrag, dat is ook wel interessant om te zien, we zijn tenslotte kuddedieren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen spiegelen elkaar, dat komt door sociale verbondenheid.
Kijk maar eens als iemand gaapt, dan gaapt de helft mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding