Er wordt vertelt dat wij mensen en de natuur beide op dezelfde frequentie (6-8 Megahertz) zitten Maar wat houdt dat in? Wat kan je daarmee doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je met 'beide op dezelfde frequentie zitten', en wie zegt dat? Maar ook, wat verwacht je anders, mensen zijn ook gewoon onderdeel van de natuur. dus als er zo'n frequentie is waarom zouden wij daar niet op zitten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kwam uit een documentaire over Tesla. Over wat hij zou kunnen doen met de apparaten die hij bouwde. oa. free energy for all.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad als je een apparaat kan bouwen die met frequenties om kan gaan in de ruimste zin van het woord dan kun je daar wat mee Als voorbeeld kun je misschien HAARP nemen. Voor een YouTube filmpje in het Engels, ondertiteld in een andere taal. http://www.youtube.com/watch?v=NSQRA6QJjmM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze is beter denk ik zelf en anders kan je nog Googlen naar HAARP Mind Control
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De link:
http://www.youtube.com/watch?v=j6-5F4G4l6g&feature=youtube_gdata_player

Het beste antwoord

Ik moet je teleurstellen - dit houdt niets in.

Een frequentie van 6 Megahertz betekent niets anders dan dat er "iets" 6 miljoen keer per seconde "iets" doet.

Als ik 6 miljoen keer per seconde met mijn vingers knip, dan knip ik met mijn vingers op een frequentie van 6 Megahertz.

Als mijn plafondlamp 6 miljoen keer per seconde aan en uit gaat, dan knippert mijn plafondlamp met een frequentie van 6 Megahertz.

Dat is alles wat "een frequentie van 6 Megahertz" betekent. Niets meer, niets minder.

Als iemand dan zegt dat wij "op een frequentie van 6 Megahertz" zitten, wat zou dat dan kunnen betekenen? Het klinkt leuk voor iemand die geen idee heeft van wat een frequentie eigenlijk is  --  maar wat zegt deze uitspraak eigenlijk? Is er "iets" in ons, dat 6 miljoen keer per seconde "iets" doet? Over welk "iets" in ons gaat het dan, en wat doet dat "iets" dan 6 miljoen keer per seconde?

Dezelfde vraag geldt voor de natuur. Ook de natuur zou 6 miljoen keer per seconde "iets" doen - maar wat dan?

En wie komt erbij dat zo'n enorm complex geheel als de mens, zou kunnen worden gekenmerkt door één enkel getalletje? Deze mensvisie is zo simplistisch, dat ik het als een belediging beschouw.

Je vragen zijn dus goed: vraag je bij zulke uitspraken altijd af wat er nu wordt bedoeld. Daarmee maak je het concreet.

In dit geval kan het niet concreet worden - omdat het lege woorden zijn die niets te maken hebben met de werkelijkheid.
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er worden zoveel sprookjes verteld maar je kunt er niets mee. Allemaal vage zinnen, begrippen en het eindigt met lucht. Ik geef je er een:
Ons lichaam en de natuur is als het ware een piano waarvan de snaren/trillingsfrequenties bepalen of alles goed is afgestemd. Wanneer we doelbewust met deze nieuwe methode gaan werken, openen we een wereld van onbegrensde mogelijkheden.
Hoe stemmen we alles goed af en wat zijn die onbegrensde mogelijkheden? Nog een?
We kunnen deze unieke frequenties zien als de software/blauwdruk van het leven. (Ik dacht dat het DNA was?) Alles dat leeft en fysiek waarneembaar is heeft op etherisch niveau een databank in zich van de juiste frequenties die iedere manifestatie fit en gezond weet te houden.
Nou ja, zo gaat het maar door. Weinig vastigheid. Het houdt dus niets in en je kunt er dus ook niets mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik het begrijp wordt er als ik het kort en simpel omschrijf het loslaten van wat wij met onze vijf zintuigen kunnen waarnemen. Door met je zesde zintuig verder te gaan stimuleer je de vijf in het heden. Er zijn vele wegen in de spiritualiteit die naar Rome leiden net als het geloof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zeven zintuigen. Dus je antwoord lijkt me incorrect. - van mij. Oh welke 7 dan?
1. Optische
2. Auditieve
3. kinestetische
4. Tactiele
5. Vestibulaire
6. Gustatorische
7. Olfactorische Bron: Fysiologie van Fox en Bouwer
Fysiologie van Burgerhout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en ik ken er 16
Het gaat om realiteit. En in de realiteit zijn er 5 daarom telt de 6de niet mee. Daarmee zou je die neerwaartse duim bij je eigen reactie kunnen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horen-zien-ruiken-proeven-voelen, al het andere komt onder het kopje MAGIC. Aangezien je ook het evenwichtsorgaan tot een zintuig kan benoemen wat ik heb kunnen lezen maar het is een controle die beïnvloed wordt door de geest. De bekende 5 zintuigen zijn werkelijk, je proeft, je ziet iets werkelijk, enz..
Je kan er hele slechte dingen mee doen die veel mensen als "conspiracy theory" zullen beschouwen. Denk hierbij aan het manipuleren van gedachten en het uitlezen ervan (link http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=182201.0 ).

Zoals andere reacties al vertellen, een frequentie is een trilling. De reden dat bij een aardbeving tussen het puin hier en daar een gebouw staat die ongeschonden is, heeft te maken met de "toonhoogte" van het bouwwerk. De juiste "toon" is niet aangeslagen, dus het bouwwerk is niet of nauwelijks gaan resoneren met de frequentie.

In de jaren '70 waren ze volop bezig met het testen van ULF (Ultra Low Frequency) signalen en ze kwamen erachter dat ze erg makkelijk - met erg weinig vermogen - delfstoffen konden opsporen door af te stemmen op de resonantie ervan. Zo hebben ze vaak oliebronnen op kunnen sporen en het gerucht gaat dan ook dat de olie crisis een gevolg was van het ontdekken van zeer veel olie in de grond en om het "schaars" te houden. Per ongeluk kwamen ze er ook achter dat - bij het richten van een antenne richting grond op een bepaalde plaats een aardbeving kan ontstaan. Dit is waarschijnlijk iets wat Nikola Tesla allang wist en daarom een deel van zijn kennis niet wilde delen met de wereld. Het HAARP (veel over te vinden op internet) systeem is geheel gebaseerd op de theorieen en testen die hij deed ruim 100 jaar geleden!

Het kan dus slecht heel slecht gebruikt worden, maar ook goed zoals "The Rife Therapy". Dit is het laten resoneren van bijvoorbeeld kankercellen zodat ze letterlijk kapot trillen. Het is iets wat de medische wereld niet omarmt, zeker gezien het feit dat er gewoon teveel geld te verdienen is met een ziek mens, hoe erg dan ook. (link Rife Therapie http://www.riferesonancetherapy.net/doceval.htm )