Waar kan ik een glazen fles krijgen of een aquarium goedkoop halen of krijgen?

Voor een schoolonderzoek moet ik een mini of een groot terrarium maken. Hiervoor heb ik een glazen bak van bijvoorbeeld een aquarium of een fles met een kurk erop hebben. (zie foto) Weet iemand waar ik dit goedkoop zou kunnen halen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Bij kringloopwinkels hebben ze regelmatig flessen, vazen, of aquariums te koop staan voor een klein prijsje.
Ik zou dus daar even rondneuzen, of een kijkje nemen op www.marktplaats.nl of de locale weggeefhoek op Facebook.
7 jaar geleden
Een tweedehandswinkel lijkt me inderdaad een goed idee. Misschien ook eens vragen bij familie, vrienden, kennissen, ...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij gratisaftehalen.nl worden soms ook wel aquariums aangeboden.