hoe kan ik aan kaliumnitraat (KNO3) komen en mag je dit in huis hebben?

Toegevoegd na 50 minuten:
is dit ook in een gewone winkel te koop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
32.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dit ook in een gewone winkel te koop?

Antwoorden (4)

Kan je gewoon op het Net bestellen, wordt wel gebruikt als mest of conserveringsmiddel. Je mag er echter geen vuurwerk van maken!

http://www.naturalspices.eu/kaliumnitraat-salpeter-e252.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan u kopen via bv onderstaande link.
U mag het in huis hebben maar chemische producten kan u best achter slot en grendel houden maar zeker buiten bereik van kinderen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik denk het niet maar u kan altijd eens proberen bij een drogisterij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kun je dit gewoon in een tuincentrum kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik haal mijn kaliumnitraat bij de apotheker. Als deze het niet heeft kan hij het waarschijnlijk wel voor je bestellen. Wel even bij vertellen waarom je het wilt gebruiken. Anders zal hij misschien niet zo scheutig zijn om het mee te geven omdat je er ook explosieve mengsels mee kan maken.