Wat is de naam van de hoge, smalle loofboom op de foto?

Mijn vader ligt in het ziekenhuis en heeft uitzicht op een smalle, hoge loofboom.
Hij ligt er de hele tijd naar te staren en wil eigenlijk wel graag weten wat voor een boom het is.

Ik heb er een foto van gemaakt en hoop dat iemand hem herkend.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Biologie
1.9K
Rieneke1
8 jaar geleden
Italiaanse populier?

Het beste antwoord

Het is de schietwilg, zeer algemene boom met blaadjes die aan de onderkant zilvergrijs zijn.
Deze bomen worden enorm groot, met stammen meer dan 1 m dik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank Ed, hoopte al op jouw reactie.