Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De groei van lichaamsbeharing heeft te maken met testosteron. Hoe meer testosteron iemand heeft, hoe meer lichaamsbeharing zich kan ontwikkelen. Bij volledige afwezigheid van testosteron ontwikkelt een embryo zich vrouwelijk.
Aziaten hebben van de verschillende mensentypes de laagste testosteronspiegel. Zo komt het dat zij zo weinig lichaamsbeharing hebben.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dit toevallig ook een reden dat Aziaten gemiddeld kleiner zijn dan mensen uit andere delen van de wereld? Gemiddeld zijn vrouwen namelijk ook kleiner dan mannen.
Amadea
9 jaar geleden
Nee, dat komt niet door hormonen. Maar door de combinatie van genetische eigenschappen en voeding. Kijk maar naar in Nederland geboren en opgegroeide Aziaten, die zijn veel langer dan hun in Azië getogen ouders.

Andere antwoorden (1)

Dat staat simpelweg in hun genen. Als het al waar is. Wat ik betwijfel.
Zelf heb ik weinig beharing, en vrouwen zijn jaloers op mijn gladde benen. Toch ben ik een doorgewinterde kaaskop.
(Lees meer...)
Reddie
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding