Ik kan wel interessant gaan doen, maar kijk maar eens op onderstaande link.........
jc54
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

die gaan dan dood samen met het blaadje.
en de eitjes komen later weer uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik liep van de week door mijn tuin en daar zag ik ze zitten. Op een hoopje rond een takje van de kronkelwilg.
Ik weet niet of ze dit gaan overleven, maar daar zitten ze dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kruipen onder de schors van de boom en als ze geluk hebben worden ze niet gevonden door de vogels.
Of ze vriezen dood, maar er blijven altijd wel eitjes over om een volgende generatie op de wereld te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve dat de eitjes de winter overleven, kunnen sommige bladluizen de vorst ook overleven.