Ja zeker, de bilspieren! Knijp ze maar eens !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk je hebt bijna overal in je lichaam spieren zonder de spieren bij je billen had je geen controle over je poep die zal dan zomaar eruit vloepen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft meer met je kringspieren te maken volgens mij, maar je bilspieren werken er inderdaad aan mee! ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook wel sluitspier genoemd.
Zonder bilspieren had je ook geen controle over je heupen,en je benen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's je kringspier, daar hebben je bilspieren niets mee van doen.
Iedereen heeft bilspieren. Als je echt heel erg naar de w.c. moet, maar er is er geen in de buurt, dan ga je automatisch hard knijpen om de boel binnen te houden.
Bovendien ziet een samengeknepen kont er beter uit dan hangwangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bilspieren zijn wel even wat anders dan de sieren die ontlasting tegenhouden.
Je bilspieren houden je middel en je benen aan elkaar verbonden, ga maar eens op bed liggen op je buik en til een heel been maar eens op, dat doe je met je bilspieren. Als je rechtop staat, door je knieen gaat en weer omhoog komt gebruik je ook je bilspieren.
Dit zijn dan ook oefeningen om je bilspieren te trainen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik vandaag al zei:Zonder bilspieren had je ook geen controle over je heupen,en je benen.
Jij schreef dit gisteren,ik schreef dit vandaag voor ik dat van jouw hier las,maar we zitten op één lijn.
Ja ze heten glutes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was al aan gluten aan het denken,ik dacht erbij hier klopt iets niet?
Je heb een grote bilspier Gluteus maximus en een kleine bilspier gluteus minimus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grote bilspier houd je benen aan je buik met de navel als verbindingsstuk,en je kleine bilspier houd de kaka binnen? Of watte???
Jawadde.
Ja, natuurlijk. Zie onderstaand plaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Billen hebben spieren net als elk ander lichaamsdeel. Je kan ze zelfs trainen. Zonder bilspieren kan je niet lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker er zitten heel wat spieren in je billen. De grootste en meest oppervlakkige bilspier is de gluteus maximus. Ze zijn hard nodig om te lopen en rechtop te kunnen blijven staan.