kan sigarettenrook wespen kwaad maken, waardoor ze gaan steken?

Ik weet dat westen steken als ze kwaad worden, irriteren ze zichzelf ook aan sigarettenrook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
2.8K

Antwoorden (3)

Mijn vader rookt ook heel vaak en ik stond vroeger vaak naast hem en we hadden toen ook last van wespen maar nog nooit mee gemaakt dat ze daardoor kwaad worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dat ik weet,ik weet wel als er een wesp in je buurt is en je blaast rook naar de wesp dat hij dan weg vliegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wespen worden nou net rustig van rook, ik weet alleen niet of dat geldt bij sigaar(retten) rook...