Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er vrouwen die geen G-spot hebben?

Er worden boeken vol geschreven van G-spots bij vrouwen, maar ik hoorde van vrouwen dat ze die echt niet bij de vermeende plek kunnen vinden. Wat is hiervan nou waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uit onderzoeken blijkt,dat de Gräfenberg Plek een niet zo veel voorkomende plaats in het vrouwelijk lichaam is.
Het blijkt,dat slechts 10% van de onderzochte vrouwen kon aangeven dat ze zo'n plek in hun vagina hadden. Waarom de overige 90 % dat niet kon, geeft toch te denken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ook gelezen dat een G spot onzin zou zijn , het is niet zo dat je tijdens de seks moet gaan zoeken naar de G spot , iedere vrouw is verschillend en vind andere dingen lkkr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij hebben de meeste vrouwen wel een G-spot, maar is het niet zo dat elke vrouw opgewonden wordt bij stimulering van dit plekje. Ik vraag me echter af of dit ligt aan de wijze van de stimulatie, of de vrouw zich wel echt kan overgeven, te tijd van voorspel etc. of dat het echt een lichamelijk 'gemis' is bij veel vrouwen. (bij mijn vorige vriendje had ik recht toe recht aan seks, niks bijzonders, maar wat er nu toch allemaal gebeurt bij mijn huidige vriend...) Het ligt ook echt aan de situatie, de omstandigheden, de partner, de tijd die je eraan besteedt, en of je je als vrouw kunt en durft over te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding