Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn deze UFO opnames allemaal vals?

http://www.itelevision.nl/the-best-ufo-cases-ever-caught-on-tape/

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
915

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Pffffffff, tuurlijk zijn ze nep.

Toegevoegd op 20-05-2009 00:40:28
Ik heb door de hele film heen gescand op basis van jou opmerking,Kweenie. En mijn conclusie blijft onveranderd. Ik zal je ook uitleggen waarom:

Als ik naar een b-film kijk dan weet ik dat meteen. De special effects van dit soort films zijn meestal niet erg overtuigend. Hier heb ik dat zelfde gevoel. Amateur special effects.

Technieken voor het vastleggen van fotografie of video zijn belachelijk ver en toch zie ik alleen maar crappy onduidelijke opnames.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb je ze al gezien dan? de documentaire duurt 45 minuten....

Andere antwoorden (7)

Bestaan Ufo's? Unindentified Flying objects. Ja die bestaan.

Zit er wel eens buitenaards leven in die ufo's? Wij weten het niet. Bstaat God? Is er een hiernamaals? Zal ik 24 mei een kater hebben? Belangrijke vragen waarover we in het duister tasten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer zijn ze vals? Als je geidentificeerd heb wat het werkelijk zijn? En tot die tijd zijn het echte UFO's?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ze zijn allemaal echt.
Krijg ik nu 'het beste antwoord'?
(Lees meer...)
AWM
15 jaar geleden
Ik zeg al "JA" zonder ze te bekijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moest eens weten hoe vaak onze luchtmacht uitvliegt voor een ufo...

En eenmaal ter plaatsen blijkt het om een passagiersvliegtuig te gaan, waarvan de piloten drukker waren met de stewardessen dan met de verkeerstoren...

Het is tot nu toe nog nooit bewezen dat er sprake is van een buitenaards leven. En het is verbazingwekkend dat verreweg de meeste ufo waarnemingen rondom "Area51" worden waargenomen...

Nog al spectaculair om een Stealt F117 bommenwerper van achteren te filmen. Die straalmotoren leveren dan een spectaculair ufo achtig idee op. En zeer zeker als deze door de geluidsbarriére gaat. Dan heb je een mooi plaatje van een ufo. Om precies te zijn film je dan het verbrandingsproces in de straalmotoren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De tape is niet indrukwekkend vind ik maar ik heb niet genoeg kennis om te beoordelen of het trucage is of niet.

Veel interessanter is dat er genoeg niet getruceerde opnames bestaan. Dit zijn vaak genoeg echte UFO's. UFO betekent nl. niks anders dan een vliegend voorwerp waarvan we niet weten wat het is.

Het is een enorme sprong om dan maar te concluderen dat het een ruimteschip is. Vooral omdat er genoeg mogelijke andere verklaringen zijn.

Uiteraard is het niet ondenkbaar dat er aliens rondvliegen hier maar wel onwaarschijnlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, allemaal. Misschien zit er een vliegtuig tussen, maar dan is het geen UFO.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding