dit kan toch nooi een echte foto zijn? de maan is toch veel kleiner en minder gedetailleerd?

ze zeggen dat deze echt in italie is genaakt

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan prima een echte foto zijn; als je een zoomlens gebruikt vergroot je zowel een ver weg staand boompje als de maan erachter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ze zeggen wel meer...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sja, tegenwoordig kan bijna alles.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kan echt zijn met een telelens kan je dit makkelijk.
Je kan het ook met photoshop natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat 'ie gefotoshopt is.

Bij het gebruik van een telelens kan je de foto van de maan zo maken, maar het is dan onmogelijk om de boom zo scherp op de plaat te krijgen. Hoe groter de brandpuntafstand van je lens, hoe meer de scherptediepte van je plaat wordt aangetast.

Echt of Nep... hij is wel mooi.