Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er in de afgelopen dagen iets gebeurt in de wereld dat met aardrijkskunde te maken heeft?

Ik moet voor AK morgen een presentatie houden over iets wat recent in het nieuws was en dus met aardrijkskunde te maken heeft maar ik kan geen onderwerp bedenken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wellicht vind je deze website interessant.

http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index2.php

staat op wat er recent gebeurd is. aardbevingen, virusinfecties in de wereld. ongelukken, vulkaanuitbarstingen. meteoren in de nabijheid van de aarde, orkanen enz enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Overstromingen in China.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Weer een aardbeving in Christchurch (Nieuw-Zeeland)
Vulkaanuitbarsting in Chili die het vliegverkeer in Zuid-Amerika (en zelfs in Australië) behoorlijk ontregeld heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag was op het nieuws dat er een recordaantal doden in de VS is gevallen dit tornadoseizoen. Ik weet niet hoe diep je presentatie moet gaan, maar je kunt bijvoorbeeld onderzoeken of dat te maken heeft met het broeikaseffect of iets dergelijks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
astronomie:De Maansverduistering van eergisteren.
pol. aardrijkskunde : Kroatië : groen licht van Europa
ec . aardrijkskunde : de recente massaslachtingen van olifanten in Kenia en Tanzanië omwille van hoge prijzen van ivoor op de illegale Chinese markt.
sociale geografie: het vluchtelingenprobleem
fysische geografie : bosbranden in Siberië
enz...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding