Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Waarschijnlijk de Verenigde Staten van Amerika.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
je was me net voor
the USA
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Australië pretendeert het meest multiculturele land ter wereld te zijn, terwijl Amsterdam met 177 nationaliteiten de meest multiculturele stad ter wereld is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is ooit eerder bijna zo gesteld, kijk maar eens hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/multiculturaile-land-wereld.45230

Zelf heb ik een tijdje op Aruba gewoond, en daar heb je werkelijk een ongelofelijk aantal nationaliteiten op een klein stukje aarde.

Als je met multicultureel bedoelt dat al die nationaliteiten ook vreedzaam en zonder racisme met elkaar moeten samenleven en mensen een groot deel van hun eigen cultuur mogen behouden, wordt het al moeilijker. Verdraagzaamheid is moeilijk te meten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel interessant land voor de antropologen is Brazilië omdat hier heel veel verschillende bevolkingsgroepen met elkaar leven zonder dat er discriminatie op basis van huidskleur plaatsvindt. Zo heeft Brazilië de grootste groep Japanners en Duitsers die buiten hun eigen land wonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Verenigde Staten met haar vele verscheidenheid aan wijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederland is ook aardig op weg...omdat het niet zo'n groot land is, zoals al werd gezegd in Amsterdam 177....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Verenigde Staten zeker niet. Misschien wel sommige Staten zoals Washington state, New York of Maryland.
Maar eens in het binnenland zoals Kansas ,Kentucky of Alabama:vergeet het...dat zijn uiterste 'blank suprematie staten)
Australië lijkt mij verhoudingsgewijs veel realistischer.
Behalve sommige eilandstaatjes ...zie ik wel iets zitten in:SURINAME : Met zwarten ,mulatten , indianen , blanken ,Chinezen ,Indiërs, joden , oer-Carabiërs, Libanezen ,Javanen....dat op nog geen 500.000 inwoners
Andere voorbeelden :Zuid -Afrika ,Brazilië , de Caraïbische eilanden ...en stilletjesaan ook de West-Europese landen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding