Ja hoor !

Dat kan hier: http://www.javawa.nl/zoekadres.html

Met dit tooltje kun je snel de exacte coördinaten van een adres in Nederland opzoeken.
De coördinaten kunnen in verschillende formaten weergegeven worden.

De gegevens komen uit de "Basisregistraties Adressen en Gebouwen" (BAG) via een webservice van het Nationaal Georegister.

N.B. dit tooltje is niet bedoeld voor het grootschalig verzamelen van coördinaten van adressen, en daarom is het maximaal aantal bevragingen beperkt tot 25 per dag (inclusief de bevragingen met de uitgebreide tool).

Weergave coördinaten in:
- Decimale graden (dd.ddddd)
- Decimale graden (h dd.ddddd°)
- Graden en decimale minuten (h dd° mm.mmm' )
- Graden, minuten en decimale seconden (h dd° mm' ss.s")
- Rijksdriehoeksstelsel (x,y [m])