Loopt mijn studiefinanciering door als ik van school verwissel?

Ik volg momenteel een mbo 3 opleiding binnen het Friesland College. De school bevalt mij niet en ik wil graag van het FC naar de Friese Poort gaan. Mijn vraag is of mijn studiefinanciering nu doorloopt of niet. Ik weet dat als ik binnen het FC van opleiding zou wisselen dat het door loopt, maar ben niet zo zeker of het ook zo werkt als ik van school verwissel. Met name door de nieuwe wet met betrekking op studiefinanciering.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet een nieuwe studie op tijd doorgeven, als je studiefinanciering wilt blijven ontvangen. Doe dat vóór de datum waarop je je inschrijft, liefst zo vroeg mogelijk. Doe je dezelfde studie, maar aan een andere hogeschool of universiteit? Dan moet je dat ook doorgeven. Je studiefinciering loopt gewoon door.
fisbel
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je snelle antwoord!