Wanneer hebben eindexamen klassen vakantie?

Wanneer heb ik als havo 5-er vakantie? (Regio-Noord) en wanneer heeft de rest van de klassen vakantie in Regio-Noord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit op 4VMBO-T (examenjaar) en heb begin juli vakantie.

Het beste antwoord

Afhankelijk van je vakkenpakket heb je vakantie na je laatste examen. Je wacht dan de uitslag af. Mocht je nog een herkansing hebben, dan heb je helaas pas vakantie na die herkansing(en).
Het rooster voor de eindexamens havo 2013 ziet er als volgt uit:
13 mei M&O
14 mei Tekenen, handvaardigheid, textielarbeid + Nederlands
15 mei Filosofie + Fries + Russisch
16 mei Kunst + Spaans + Turks + Arabisch
17 mei Duits + Wiskunde A/B
21 mei Geschiedenis + Scheikunde
22 mei Maatschappijwetenschappen + Frans
23 mei Muziek + Biologie
24 mei Aardrijkskunde + Engels
27 mei Economie
28 mei Natuurkunde

In maart wordt bekendgemaakt wanneer de herkansingen zijn, maar mocht je mooie punten halen voor je examen, dan heb je uiterlijk 28 mei vakantie. Deze info heb ik van www.examenblad.nl.