Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Dat is een voldoende.
Bij mijn cijferlijst is iets van 5,4 en lager rood (onvoldoende) en 5,5 en hoger zwart (voldoende).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5,5 is voldoende want dat word naar een 6 afgerond!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is een voldoende
waar op wat staat het 5,5/10 is er door maar een 5,5/20 is er niet door als je gewoon het getal 10 door 2 deelt
10:2=5
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dus je probeert te zeggen dan vanaf 5,1 voldoende is?
Ik heb wel eens examens nagekeken, en als er 5,5000 punten werden gescoord, moest ik als eindcijfer een 6 geven.

Maar belangrijker is of je wat aan de stof hebt in je leven. Bij dat examen vond ik namelijk, dat heel wat mensen die een voldoende scoorden, het onvoldoende begrepen. En ook andersom: mensen die lieten zien dat ze begrip hadden, maakte bijvoorbeeld slordigheidsfoutjes, waardoor ze toch een onvoldoende kregen.

En uiteindelijk in je werk maakt het uit, of je snapt wat je doet. Niet welke cijfers je ooit gehaald hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja zonder die cijfers (voldoendes), kom je niet zo ver.
Verschilt per school. Bij ons is een 5.3 t/m 5.8 onvoldoende, een onzinregel naar mijn mening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding