ik ben de audio cd die bij mijn cursus espagnol en marcha nivel basico a1 en a2 kwijt , waar kan ik deze cd verkrijgen ?

espagnol en marha , heeft 2 audio cd , een met tekst gesproken en een met oefeningen op . francisca castro viudez is de auteur .
sgel uitvoerder .

Toegevoegd na 47 minuten:
ik ben deze cd dus verloren en heb hem nodig om de oefeningen te kunne maken. weten jullie soms waar ik deze kan bekomen?

12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens op de website van de uitgever of gewoon melden dat je hem kwijt bent.
Heb je alles goed nagezocht?