"B2B is een internationale aanduiding voor Business-to-Business: bedrijven aan bedrijven. Meestal betreft het hier bedrijven die specifiek zaken doen met andere bedrijven. Voorbeelden hiervan zijn zakenbanken en hostingbedrijven die niet op de particuliere markt actief zijn."

http://nl.wikipedia.org/wiki/B2B
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Marketing gericht op bedrijven, Business to Business. Dus geen marketing gericht op consumenten.
13 jaar geleden
Het is inderdaad marketing gericht op het bedrijfsleven. Nog enkele voorbeelden hiervan zijn groothandel. sommige koeriersdiensten, acquisitiebureaus, reclamebedrijven, Kamer van Koophandel, administratiekantoren, accountants, vormgevers, secretariaat bedrijven enz.