Wat is de beste manier om reclame te maken voor je bedrijf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een transportbedrijf. in-en export

Antwoorden (14)

De beste en duurzaamste reclame is nog steeds de 'mond tot mond' reclame.

Dus zorg ervoor dat je je klanten goed behandeld zodat zij het doorvertellen. Mensen geloven iemand met ervaring meer dan een foldertje of een reclamefilmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elk reclameblok op de publieke en commerciële omroepen elk uur een commercial uitzenden gedurende minstens een half jaar.
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Kijk. Je hebt hun naam onthouden. Dus het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou ook net carglass noemen.
Als ik een barst in mijn autoruit zou hebben zouden zij de eersten zijn die ik zou opzoeken. Puur omdat het meteen me op zou komen, dus waarom verder zoeken? + Antwoordman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord, Carglass is een heel goed voorbeeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand met heel veel geld stelt deze vraag niet en voor een dergelijke reclamecampagne heb je een hele grote zak met geld nodig. Geen goed antwoord dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zegt dat deze vraagsteller zelf een bedrijf heeft en daar reclame voor wil maken?
Niet zoveel verzinnen!
Zo veel mogelijk manieren.

Van briefjes bij de supermarkt [veel en vaak] en advertenties in de gratis huis-aan-huis bladen tot [dure] advertenties in kranten en [nog duurdere] tv spots.
Vermelding in de gouden gids en telefoonboek.
Flyers verspreiden, huis aan huis en onder ruitenwissers.

Een goede website.
Relevante beurzen bezoeken.
Mond-op-mond reclame.

Overal waar je maar kan je naam en doel van je bedrijf laten vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jouw bedrijf regionaal is . dan kun je een stukje in een huis aan huis krant laten zetten .
En op een andere pagina een kleine advertentie laten zetten .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op stip #1: Kwaliteit leveren tegen afgesproken voorwaarden (Dus geen extra kosten in rekening brengen als een klus tegen valt, en een schadeloosstelling aanbiede als je te laat bent met leveren. Dat levert goede doorverwijzingen op.

#2 Adverteren; Afhankelijk van bedrijf:
- Huis aan huis
- Metro
- Google adsense
- Tijdschriften
- Vakbladen

#3 Publiciteitsstunt; bv: Restaurant die gratis proef hapjes uitdeelt op de markt;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook je site aa n al je vrie nden sturen eve ntueel ook naar mij
je kunt ook vrage n of ze de li nk op hun pagin a willen vermelden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede kwaliteit leveren.
Je afspraken nakomen.
Zorgen ( in jouw geval ) dat je auto's er schoon en netjes uitzien, met eventuele schade,s niet maar door blijven rijden, maar zo snel mogelijk laten repareren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt heel erg aan het soort bedrijf en je doelgroep. heb je bijvoorbeeld een heel gespecialiseerd bedrijf in de olieindustrie dan heeft reclame maken via de televisie weinig zin. je kan dan beter in vakbladen adverteren. ook maakt het natuurlijk uit of je doelgroep bij jou in de buurt woont of in heel Nederland zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor bedrijf je hebt, maar wat een heel breed publiek trekt is natuurlijk Google en ook niet te vergeten HYVES!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adverteren via internet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MEt een opvallende auto gaan rijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
netwerken een vorm van mond tot mond reclame
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op hyves van je internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Ik zou een advertentie in de krant zetten(telegraaf word veel gelezen, maar is wel duur) of ik zou op tv(rtl4 ofzo.) een korte reclame spot maken. Want dat zijn de dingen waar veel naar gekeken word. Ook kun je met een bekende internet site, bijv, hyves, een deal sluiten dat jij een maand reclame mag maken.