Heeft iemand leuke tips voor onze webshop? Wij zijn op zoek naar nieuwe trends, wat hebben vrouwen nodig?

...Zo hebben wij door reacties van vrouwen onze shop gevuld met producten en zijn we op zoek naar meer goede tips en ideëen…

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spam....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vorige versie van deze vraag was wel spam, deze vind ik nog net kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu alleen nog even er een *concrete* vraag van maken. Tip: het moet niet nodig zijn je webshop te bezoeken om relevante ideeën aan te kunnen dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmm, is gewoon een slimmere manier van spam, maar het blijft spam.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is wel degelijk spam.

Antwoorden (4)

ei.delijk eens een goede ontharingsmethode, overknees, sexy kleding die de bruinmakende uv stralen doorlaat. had je trouwens niet beter eerst goed marktonderzoek kunnen doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Houd goed in de gaten wat in de mode is en ga op zoek naar betrouwbare leveranciers van de producten die in de mode zijn. Kijk goed naar je concurrenten, wat bieden zij aan? wat kun jij beter dan zij? bijv. http://www.trendystyle.net/

Toegevoegd na 33 seconden:
Die ziet er trouwens erg onoverzichtelijk uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Producten die vrouwen bevestigen in hun vrouw zijn, nare eigenschappen weghalenhaar gewicht etc, de vrouw mooier en zelfverzekerder maken en potentièle angsten kunnen verminderen of weg halen.Als je product aan 1 of meerdere van deze criteria voldoet zal het zeker succes scoren. Wel handig om GV te gebruiken voor je mini' marktonderzoek, slim van je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Accessoires, zoals (enkel) kettinkjes, kralenkettingen met bijpassende armbanden, oorbellen, etc.
Tasjes ook voor je I phone/mobiel.
Als je creatief bent, kun je ze zelf maken en versieren met kralen, pailletjes, spiegelstukjes, ook sieraden kun je exclusief maken door ze zelf te maken. Als je bijv. op vakantie gaat naar Turkije kan je daar geweldige kralen kopen.