Zal frs over tien jaar nog bestaan?

En in welke vorm kan een winkelketen als free record shop overleven in de huidige tijd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (8)

Als ze eens afstapten van die loudness-war, hebben ze meer kans te overleven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is afhankelijk van veel dingen. Als Nederland in samenwerking met providers in de toekomst misschien wel actief gaat controleren op het downloaden van muziek/games/films etc dan zou de huidige situatie kunnen veranderen, gebeurt dit niet dan denk ik niet dat FRS er over 10 jaar nog is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja.
Als internet aanbieder van geluidsmateriaal.

Ten minste als ze meegaan in de tijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik las onlangs een artikel waarin vermeldt stond dat de frs ook haar strategie gaat veranderen. minder cd's en meer games voor pc en spelconsoles. Op deze manier proberen ze winstgevend te blijven, want van muziekverkopen alleen zullen ze het waarschijnlijk niet land volhouden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Free Record Shop is maar een doorgeefluik. Als de CD's instorten, hebben ze niets meer om door te geven. Verkopers van kolenkachels en kolenboeren bestaan ook niet meer, die verkopen nu koelkasten of bloemkolen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alleen nog als webwinkel hebben ze een bestaansrecht. Alle 'live' winkels zijn al behoorlijk uitgedund.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze gaan al bezig met de winkels te veranderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat weet natuurlijk niemand !