Je zult een agenda van 2013 niet snel meer in de schappen tegenkomen, tenminste niet in een winkel die zijn inventaris bijhoudt. Veel ondernemers hebben nog wel oude artikelen in het magazijn liggen. Vraag eens bij je plaatselijke kantoor- of boekhandel naar een agenda van 2013.
Ik weet niet waar je de agenda voor nodig hebt, maar je kunt natuurlijk ook op internet een agenda van 2013 downloaden en printen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op deze website kun je kalenders van 2013 in pdf downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Die website zou ik ook aan de vraagsteller hebben aangeraden, als jij het niet zou hebben gedaan. Goeie suggestie en een heel handige site als je een overzicht nodig hebt van voorbije of nog komende dagen, weken en maanden!