Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je meerdere unique selling points hebben?

Toegevoegd na 3 minuten:
(bij een onderneming bedoel ik dan) ik moet namelijk een ondernemingsplan schrijven voor een bedrijf dat we moeten oprichten met m&o. kan ik in dat ondernemingsplan erbij zetten dat we meerdere unique selling points hebben en dan op allemaal diep ingaan? of staat dat raar? de leraar is erg perfectionistisch....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zolang alle punten uniek en onderscheidend zijn, kan een product of bedrijf best meerder USP's hebben. Maar let goed op het woordje UNIQUE... Met een perfectionische leraar kun je beter goed nadenken of iets de moeite waard is om te vermelden, want hij prikt zo door zaken heen die je neerzet alleen om het aantal woorden op te rekken.

Denk eraan: "more is less" EN "keep it simple".
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan wel, moet je wel een uniek product hebben. USP staat voor dat jouw product iets heeft dat een ander product niet heeft; dat zouden dus ook meerdere dingen kunnen zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Unique_Selling_Proposition
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding