hoe oud moet je zijn om een kvk uittreksel te krijgen?

dat ze het al zelf :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/vanaf-leeftijd-inschrijven-kamer-koophandel.222074
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een inschrijving is natuurlijk iets anders dan een uittreksel
een uittreksel vraag je aan van een ander bedrijf om te zien wie de eigenaar is en dergelijke gegevens.

Antwoorden (3)

Zonder problemen kan je er een met 18 jaar krijgen anders zijn er regels aan verbonden. Jongeren onder de 18 zijn volgens de wet 'handelingsonbekwaam' en mogen alleen rechtshandelingen verrichten met toestemming van de wettelijke vertegenwoordigers (ouders of voogd). Dit kan het voeren van een bedrijf bemoeilijken. Daarom kunnen ondernemers onder de 18 'handlichting' aanvragen aan de rechter, waardoor de handelingsonbekwaamheid deels verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf je 18 jaar kun je laten inschrijven bij de Kvk je krijgt het niet je moet er voor betalen. De prijs hangt er vanaf wat voor bedrijfsvorm je kiest en je bent jaarlijks de betaling verschuldigd.
ronron1212
12 jaar geleden
Tegen betaling kan iedereen ongeacht leeftijd een uittreksel krijgen van de inschrijvingsgegevens van een organisatie uit de openbare registers bij de Kamers van Koophandel.

Het antwoord is dus dat er geen leeftijdseis van toepassing is.