Mag men zomaar een patatkraam (kar) openen zonder papieren? Zoniet, wat voor papieren heeft men nodig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)

Het beste antwoord

Om te beginnen heb je een vent-vergunning nodig. Tenzij je de patat gratis gaat weggeven natuurlijk. En daarnaast kan de Kamer van Koophandel je precies vertellen wat je allemaal nodig hebt. Dus kun je de vragen daar beter stellen dan hier op GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee daar heb je vergunningen voor nodig... Niets gaat in ondernemend Nederland zonder vergunningen...

tenminste een standplaatsvergunning...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben er vroeger ooit mee bezig geweest en toen bleek dat je een patatkraam zonder een vergunning kon beginnen, mits het voorgebakken patat is, ook alles wat al voorgebakken is mag je verkopen.
ook frisdrank mag je zo maar verkopen, maar je mag dat alleen ongeopend verkopen, als jezelf het flesje open maakt val je onder de horeka (vergunningen) Dus is er heel veel mogelijk!
Helaas zal je standplaatvergunning een probleem geven en dan zijn er ook nog allerlei regels dat alles netjes verloopt in je kraam.