waar kan ik nutrilon of friso kopen tegen handelsprijzen

ik kan nergens een onderneming vinden dat babymelk poeder b2b verkoopt, volgens mij verkoopt nutricia alleen aan grote jongens zoals supermarkten en etos enz.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

nummer 1:
Holland Pharma
Bosberg 41, 7271 LE Borculo
Rubriek: Drogisterijartikelen
Merken: Nutrilon
Holland Pharma is een groothandel in drogisterij-artikelen.

**************
nummer 2:
http://www.unipharma.nl/pages/upp/UPPShowPortaal.asp?articleid=100174&token=110997980@fdMddQiKfbKhaQa&GP=Gc

**************
nummer 3:
http://www.vitstore.com/advanced_search_result1.php?keywords=nutrilon&search_in_description=1&osCsid=84c800ee77f199c93370f524fee06e17
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het even voor je nagekeken.
Ik weet toevallig dat de Nutricia in Cuijk zit.
Ik heb wel een telefoonnr. van de nutricia voor je gevonden waar je misschien je klacht/vraag kunt voorleggen.
Wie weet dat zij je verder kunnen helpen.
Succes er mee.

Tel. 0485-394911