Hoe kom je aan een oppas adres...

Ik zoek er al eventjes een in of rond Castricum( noordholland )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (6)

Hang briefjes op bij de plaatselijke supermarkt(en) en op scholen, buurthuizen, zwembaden (overal waar kinderen, en hun ouders komen).

Toegevoegd na 46 seconden:
Vraag je buren, vrienden, familie of ze nog iemand kennen die een oppas zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige goeie advies +je
Zeg tegen iedereen dat je een oppasbaan zoekt, en zeg dat ze het gerust verder mogen vertellen. ;-)
Biedt je aan op marktplaats, hang een briefje in de winkel met een foto van jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Je kunt foldertjes maken waarin je verteld dat je graag wilt oppassen en wie je bent met je adres en telefoonnummer erbij en doe dit in de brievenbus bij mensen in de buurt met kinderen.
- hang op zo'n prikbord, bijvoorbeeld bij de supermarkt een advertentie op
- vraag aan je ouders of hun niet wat mensen kennen met kinderen en vraag of je jou als oppas willen aanbieden
- ken je mensen met kinderen? Bied aan eens op te passen als dat nodig is! Veel mensen zoeken een vertrouwde oppas die het wilt doen! Twee vliegen in een klap dus!
- passen vriendinnen op? Vraag of je een keer mee mag of bied je eens als 'reserve' aan!
- schrijf je in bij een oppascentrale, even googelen!
Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ooit mijn oppas via marktplaats gevonden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook nog op www.buurtlink.nl een advertentie plaatsen bij jouw postcode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou oppassen met marktplaats.. Die kerel van het hofnarretje zocht daar ook naar oppasadresjes..

Toegevoegd na 1 dag:
"oppassen met marktplaats" was trouwens geen woordgrap:)