Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft het nog zin om op een vacature te reageren van 9 Juli ?

Het is nu 5 augustus bijna een maand later, bij de vacature staat niet tot hoe lang je kunt solliciteren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Als er geen 'sluitingsdatum' is gegeven, zou ik zeker solliciteren....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Sommige vacatures blijven open tot de juiste kandidaat is gevonden & aabngenomen.

We hebben hier vacatures die na 6 maanden offline worden gehaald en dan een maand of 2 later weer opnieuw gepost worden in een andere bewoording.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard klopt het bovenstaand maar slimmer is om het bedrijf op te bellen en het gewoon te vragen. Dan maak je sowieso een goede indruk en weet je het meteen. Daarnaast is het vakantieperiode dus goede kans dat de procedure nog niet is afgerond. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hen gewoon opbellen en vragen of de vacature nog niet is ingevuld. Beried je wel voor met een aantal gerichte vragen wat de functie inhoud betreft, kan je die gelijk ook stellen en toon je initiatief en interesse !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afhankelijk van de site zou ik altijd solliciteren.. niet geschoten is altijd mis.. cliché maar wel waar.. succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vacature nog online staat, is er een grote kans dat de vacature nog openstaat. Een sollicitatiebrief incl. cv sturen kan sowieso nooit kwaad. Misschien zijn er binnen datzelfde bedrijf alweer nieuwe vacatures. Open sollicitaties zijn ook mogelijk. Zelf had ik ook op een oude vacature gereageerd op het internet. Deze klopte eigenlijk al niet meer, maar ik heb uiteindelijk wel een baan bij hetzelfde bedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelfs wel eens meegemaakt dat de vacature al was ingevuld maar daarna was het dienstverband weer verbroken. Even bellen kan dus geen kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding