Waar zou je de volgende vacatures kunnen vinden ?

Hoofd/teamleider/coördinator schoonmaak/huishoudelijke dienst of horeca afdeling binnen de zorg het liefst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie er maar erg weinig, plaats de link dan even.

Antwoorden (5)

Er zijn tientallen vacaturesites op het internet te vinden.
Verder kun je eens een bezoekje brengen aan een uitzendburo.
En je kan natuurlijk contact opnemen met de bedrijven waar je dit soort functies kunt uitoefenen en vragen of er vacatures zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de tientallen vacaturesites (Monsterboard.nl enz.). En bij de uitzendbureaus bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in Noord Brabant heb je brabantzorg.net staat alles in wat met zorg te maken heeft. Geen idee of je daar wat aan hebt, misschien hebben andere provincies ook zoiets.
Bij CWI hebben ze ook vaak lijsten met internetsites voor vacatures
anneliez
13 jaar geleden
Mss vind je hier iets tussen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande pagina kun je per regio zoeken naar banen in de zorg, je kunt dan kijken naar de facilitaire functies.
http://www.werkinzorgenwelzijn.nl/index.php?id=2

Maar je kunt ook heel goed even bij een uitzendbureau binnenstappen, randstad heeft een aantal vestigingen met een afdeling die speciaal gericht is op zorg.

Veel succes!