Hoe wordt je kindmodel?

Hoe wordt je een model als kind,wat moet je doen?
En kost dat dan ook geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wil meespelen in de nieuwe Dik Trom film, moet jij mij even een bericht sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het geld kost, heb je een castingbureau dat verdient aan het inschrijven van (kinder)modellen, en niet aan het verkrijgen van opdrachten voor de ingeschreven (kinder)modellen. Als een eerlijk castingbureau wat in je ziet, denkt dat ze wel opdrachten voor je kunnen krijgen en dus aan je kunnen verdienen, dan betalen zij de rekening voor je portfolio.

Antwoorden (2)

Er zijn meerdere manieren. Het kan zijn dat een kind 'gespot' wordt tijdens een optreden ergens bij theater of iets dergelijks. Dit gebeurt maar zelden, een leuk voorbeeld is Britney Spears. Maar hiervoor moet het kind wel actief zijn bij zoiets natuurlijk.

Een beetje meer wanhopig, maar wel mogelijk is dat je een fotoshoot doet. Dat kost wat maar daar heb je vaak leuke foto's van. Mocht het wat zijn kun je het opsturen naar een modellenbureau. Verwacht er niet te veel van, het zou ook verre gevolgen kunnen hebben.

Gratis sites zijn er ook om je kind in te schrijven, op google is genoeg te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek op kindermodellenbureau of kindercasting.

http://www.starguide.nl/?gclid=CPv4xprGyKICFYssDgodPFWQ6Q
Hier kun je online een formulier invullen.

http://www.thekids.nl/

http://www.kindercasting.com/

http://www.sterrencast.nl/index.php?t=7&tn=aanmelden
Deze kost 24 euro per jaar.

* Nooit een bureau nemen dat niet ook met de ouders wil praten.
* Nooit met een bureau in zee gaan, waar je [ te veel ] moet betalen voor je portfolio.
* Het internet is helaas ook een gemakkelijk medium voor lieden met minder goede bedoelingen. Hoe vaak hoor je niet over zogenaamde " model scouts" die via chatboxen of valse e-mailadressen meisjes benaderen, en ze vragen om via de webcam iets van zichzelf te tonen.
Niet op in gaan!