Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moet een steward perse 1.80 zijn?

ik maak me zorgen ben 1.73 en doe de steward opleiding ik ben bang als ik dit behaal dat ik niet door de procedure kom ik word bijna 17 en ben bang dat ik niet veel meer ga groeien wat ik raar vind ik sport 4x keer in de week drink water etc maar het lukt niet...

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K
Pieterke
2 jaar geleden
Hebben ze dan niet voor het begin van de opleiding gezegd hoe lang je moet zijn?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
nee dat is niet verteld
tinus1969
2 jaar geleden
Sporten en water drinken heeft geen invloed op je lengtegroei. Wat misschien een beetje invloed heeft is veel hoogwaardig voedsel eten: gebakken ei met spek bv.
TurfGraver
2 jaar geleden
"gebakken ei met spek" 8-|
:D
tinus1969
2 jaar geleden
Hoogwaardig eiwit met vitamines; het spekvet zorgt voor voldoende calorieën - een calorieën tekort remt ook lengtegroei.
Alternatief is natuurlijk veel zuivel. Nederlanders zijn niet voor niets de (gemiddeld) langste mensen ter wereld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

KLM: lengte minimaal 1.58 meter tot maximaal 1.90 meter
TUI Fly:dames tussen de 1.60 meter - 1.90 meter lang
Ryanair:engte minimaal 1.57m, max. 1.90m
(Lees meer...)
2 jaar geleden
tinus1969
2 jaar geleden
Kortom, Idriss waar is je zorg op gebaseerd? Heb je een link dat je 180 cm moet zijn?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding