Kan ik nog contractverlenging krijgen?

Ik werk in de supermarkt en daar is het zo dat je na 23 maanden weg moet omdat een vast contract te duur is.

Alleen ben ik tussendoor van functie veranderd, is het dan zo dat ik weer 23 maanden als die functie kan werken met een tijdelijk contract of moet ik nog steeds weg als ik er in totaal 23 maanden heb gewerkt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Was je toen je begon misschien jonger dan 18 jaar en had je een dienstverband van gemiddeld minder dan 12 uur per week?
Dan telt de periode voor je 18 niet mee met de ketenbepaling van de WWZ. (dat is in elk geval hoe ik het begrepen heb)

Antwoorden (1)

Nee, het gaat om de totale contracttijd bij deze werkgever, ongeacht functie.