Begin onderaan, en werk je op. Door bijscholing en/of cursussen, en door te groeien in senioriteit kan je best hoog opklimmen bij (sommige) bedrijven. Denk bijv. aan cateringbedrijven, bus- en touringcarbedrijven, luchtvaartmaatschappijen enz.
Ook sta je dichter bij een betere baan binnen een bedrijf als je het met een interne sollicitatie kan doen. Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

wellicht met een korte stage-periode bij een familie-lid met een eigen bedrijf. Laat zien wat je waard bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In elke Cv ketel fabriek kun je werken voor 1700 euro per maand

Of jij dat goed genoeg vindt is aan jou
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek een baan op internet. Zeg bij de sollicitatie dat deze baan je op het lijf geschreven is en vraag of je zonder salaris een week mag werken daar om je te bewijzen. Als het niks is dan kunnen beide partijen altijd kiezen om niet verder te gaan. Laat je van je beste kant zien. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs met een afgeronde beroepsopleiding zijn er niet zo veel banen te vinden.
Wat is een goed baan?

Advies: wil vooral niet te veel in het begin.

Heel goed uitzoeken waar er in deze tijd nog behoefte is aan werk.
Bezoek alle sollicitatie- en vacaturesites en uitzendbureaus e.d. Laat je goed voorlichten.
Grijp iedere kans op een cursus aan!
Kijk dat wat er vooral gevraagd word.
Ga bij jezelf na of je dat op korte termijn kan waar maken.

En dan solliciteren, solliciteren en nog eens solliciteren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet eerst je kwaliteiten in kaart brengen. Dan krijg je zicht op wat je goed kan en wat je niet goed kan. Vervolgens neem je jezelf serieus en borduurt verder op je positieve kwaliteiten. Ga in die sfeer lezen, praten met mensen over onderwerpen die ermee te maken hebben, neem interviews af bij bedrijven die je belangstelling hebben.

Zodra je denkt dat je competenties, je vaardigheden iets voorstellen en je erzelf in gelooft": ga solliciteren. Open sollicitaties en op vacatures.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je dient eerst de volgende vragen beantwoorden:
Wie ben ik, Wat kan ik en wat wil ik?

Waar ligt je passie en wat zijn je hobbies?
Ga voor je na of je daar je beroep van kunt maken.

Vind je het moeilijk deze vragen te beantwoorden, vraag dan eens aan vrienden of bekenden om je bij het beantwoorden van deze vragen te helpen.

Ook kun je natuurlijk ook professionele hulp inschakelen bij het beantwoorden van deze vragen.

Misschien kan het UWV je helpen aan een adres hiervoor.

Daarnaast is op internet ook genoeg te vinden hierover.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je kan voetballen zou dat een optie zijn.