Sollicitatie AH?

Ik heb een week geleden een sollicitatieformulier ingeleverd op de vacature vulplugmedewerker bij de Albert Heijn. Nu een week later heb ik nog niks gehoord, en ik wil het baantje echt hebben! Morgen wil ik langs de AH gaan, om te vragen hoe het zit. Maar wil ook niet 'hebberig' overkomen. Nu las ik op het internet dat het juist beter is om even langs te gaan, zodat je kan laten zien dat je het bijbaantje ècht wil. Nu is mijn vraag: Ben ik niet te vroeg om er achterna te gaan? En hoe zou ik het op een beleefde manier moeten vragen hoe het zit?
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 minuten:
En heb een maand geleden ook online gesolliciteerd op de vacature, nooit wat terug gehoord. Pas nadat ik hoorde dat het beter is om een sollicitatieformulier in te leveren, heb ik opnieuw de poging gewaagd..

Toegevoegd na 3 minuten:
En heb een maand geleden ook online gesolliciteerd op de vacature, nooit wat terug gehoord. Pas nadat ik hoorde dat het beter is om een sollicitatieformulier in te leveren, heb ik opnieuw de poging gewaagd..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (5)

Als ik jou was, zou ik er toch gewoon heen gaan en het vragen.

Vraag het op een nette manier, en kijk vriendelijk.
Zeg bijvoorbeeld: "Hallo, ik had een week geleden gesolliciteerd voor een baantje als vakkenvuller, maar er is mij nog niet verteld of ik ben aangenomen."

Dat "hebberig" overkomen zal geen punt zijn, want misschien zien ze inderdaad wel in dat je het baantje graag wil, en ik denk sowieso niet dat ze je niet zullen aannemen omdat ze vinden dat je hebberig overkomt.

Succes! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! :)
Ik werk zelf onderhand al 2 jaar by de ah als vakkenvuller. Toen ik had gesolliciteerd had ik egt 4 weken niks van ze gehoord. Ik besloot toen maar gewoon te bellen om te vragen hoe het nou zit en wat bleek dus: ze hebben mn sollicitatieformulier nooit binnen gehad :s. Blijkbaar was het het nooit verder afgegeven door de baliemedewerkers. Die teamleider die ik aan de telefoon had zei toen by myn sollicitatiegesprek van: het is goed van je dat je er achteraan ging, dat laat zien dat je het egt wilt.
Ik zou dus zeggen: bel ze gewoon ff op en vraag er gwn ff naar ^^. Veel succes:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
langs gaan is het beste wat je kan doen, hebben ze er meteen ook een gezicht bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Langsgaan zou ik eigenlijk niet aanraden.. Achter de servicebalie staan kassamedewerkers (A-cassieres), die moeten de sollicitatieformulieren die bij de balie liggen alleen afgeven aan het hoofd van de vulafdeling.
Als je het aan hun vraagt zal je dus waarschijnlijk een 'ik weet niet' antwoord krijgen omdat het hun afdeling niet is en zij alleen de 'postbodes' zijn.
Ik zou je aanraden om te bellen, als het hetzelfde is als bij mijn AH zul je dan eerst de filiaalbaas aan de telefoon krijgen, en als je aan hem situatie uit legt zal hij je waarschijnlijk doorverbinden met het hoofd van de vullers. Dan kun je aan de juiste persoon vragen hoe het zit met dat formulier.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee tuurlijk ben je dan niet te hebberig als zij jou niks terug sturen heb je al het recht om te vragen of jij er mag komen werken . en als ze dan zeggen dat je te hebberig bent : gewoon daar niet gaan werken ik bedoel je kunt altijd nog gaan werken bij bijvoorbeeld de aldi of jumbo