Hoeveel verdien je ongeveer als je bij de saturn gaat werken?

Hallo,

ik ga waarschijnlijk bij de saturn werken, alleen ik wil weten hoeveel ik er ongeveer ga verdienen.
ik ben 16 jaar.
ik heb zelf al op internet opgezocht maar kan niet echt wat vinden.
hopelijk weten jullie het!:)

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Minimaal 2,88 per uur en dan nog 8% vakantiegeld.
http://www.minimum-jeugdloon.nl/minimum-jeugdloon-2012/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Per 1 juli wordt het bruto minimaal dit voor een 16-jarige (bedragen die ik noem zijn namelijk het wettelijk minimum jeugdloon voor iemand van dei leeftijd)

Het bruto minimumloon per 1 juli 2012, per gewerkt uur:
3,22/uur (bij 36-urige werkweek)
3,05/uur (bij 38-urige werkweek)
2,90/uur (bij 40-urige werkweek)

Ofwel euro 115,95/week bij volledig dienstverband ofwel euro 502,40 als een hele maand fulltime wordt gewerkt.

Alles wat je meer krijgt, is mooi meegenomen :-)
Het kan zijn dat Saturn onder een CAO valt (weet ik niet, zou dan een detailhandels CAO moeten zijn), dan zijn de bedragen wellicht iets hoger. Lager kan niet.
Computoon
11 jaar geleden
Hoii,

Ik werk zelf ook bij de saturn, toen ik 17 was verdiende ik 3,16 per uur. Je verdiend iedergeval meer dan bij een supermarkt bijvoorbeeld. Bij de saturn ligt het er ook aan wat je gaat doen (functie).

Welke saturn ga je werken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang wij niet weten hoe lang dat geleden is kunnen wij niet zeggen of dat meer is dan de supermarkt. Om meer te krijgen moet je dus boven het minimumjeugdloon zitten wat nu voor 17 jarigen op 3,30 ligt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is 4maanden geleden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dan kreeg je te weinig, dat is duidelijk! Het minimumjeugdloon voor 17 jaar kun je hier vinden: http://www.minimum-jeugdloon.nl/minimum-jeugdloon-2012/ Hoe kun je dan meer verdiend hebben dan bij een supermarkt????