Zorg dat je stukken schrijft die niet standaard zijn. Als jij een artikel hebt die niet iedereen heeft verkoop je hem sneller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is heel lastig tegenwoordig om dat te worden, om de volgende reden... Je mag niet meer één krant bedienen, maar je moet er meerdere hebben... Als je er maar één hebt waar je aan levert, dan is dat een dienstverband en dus geen freelance werk...

Maar als je iets kunt schrijven wat bijna niemand kan, dan heb je kans dat je een plek kunt veroveren...

Ik zou bijna zeggen, je moet zo goed zijn dat ze jou vragen en niet andersom... Dus wordt steengoed... En dan gaat het vanzelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin met het bezoeken van de school voor journalistiek. Als je die doorlopen hebt nog een paar jaar als leerling joutnalist en als je dan de slag te pakken hebt,zou je een poging kunnen wagen!